Kundetilfredshed i tal

       

Alle medarbejdere udfylder anonymt et evalueringsskema efter endt behandlingsforløb. Tilbagemeldinger fra medarbejdere og behandlere holder konceptet dynamisk og i konstant udvikling og er en stor hjælp for os i vores bestræbelser på at yde det bedste.

Vi er meget glade for at kunne konstatere en høj tilfredshedsfaktor på tværfaglig behandling. Rigtig mange opnår en væsentlig forbedring, og samtidig foretager mange medarbejdere konstruktive forandringer i hverdagen.

Det synes medarbejderne om behandlingen


Er der sket en forbedring af dit problem?

 Ingen

 Nogen

 Væsentlig

 Fuldstændig

 2%

 8%

 59%

 31%


 

Har du foretaget ændringer i hverdagen?

 Øvelser

 Motion

 Kropsholdning

Livsstil i øvrigt  

 71%

 32%

 19%

 14%

 

Tilfredshed med vejledning

Tilfredshed med kommunikation og kontakt

 Skala 1-5 ( 5 højest )

 Skala 1-5 ( 5 højest )

 4,51

 4,42

FORSIDE basic-elements.dk